www.tvquran.com

Thursday, July 5, 2007

اعتذار







اعتذر لك يا حبيبتى



اعتذر عن خطئى ف حقك



اعتذر عن لحظه حزن سببتها لك



اعتذر عن ما سببته لك من ألم ومن جرح



امى



يا نور عينى



يا حب عمرى



يا أول واخر حب فى حياتى



لم احب غيرك



ولن احب غيرك



لكم حسدت نفسى عليكى



لكم سجدت لله شكراً على انكِ أمى



أمى



يا أجمل كلمة ينطقها لسانى



ســـــامحينـــــي



اعلم انى لا أجد الكلمات التى تكفى للاعتذار



ولكن اعلم انك لم تغضبى منى



لانك احن قلب فى هذه الدنيا



امى



اعاهدك يا امى



اعاهدك انى لن اجعل اى لحظه حزن تمر بكِ



واعاهدك اني لن اغضبك منى ثانيه



فإن رضاكى من رضا ربى



وربى يحمينى بدعائك لى



ودعو الله ان يحميكى ويحفظك لى انتى وأبى



وان يديم عليكما الصحة والعافية



وفى النهاية لا اجد غير كلمه



واحــــــدة



**أحبك يا أمى**





16 comments:

Hadota ... حدوتة said...

يابنتى مفيش اغلى من الام ربنا يخليهالك يارب
كلماتك صادقة قوى ومن القلب اوى
بس اعترفى يابيرو
انتى عملتى ايه لمامتك
شكلك عملتى عملة كبيرة


وبعدين فى الاعتذار بتاعى بقى
انتى نسيتى اللى حصل النهاردة؟؟؟؟؟
تحياااتى
البوست هايل
وحرك قلبى اوى
ولمسنى من جوه جدا
وبضم صوتى لصوتك
بحبك يا ماماااااااااا

شمعة أمـــــل said...

اسكتى يا حدوته يا اختى
انا كنت عايزه اموت نفسى لانى زعلتها
وانتوا السبب
المهم هصفى حسابى معاكم بعدين
بس تخيلى انها بعد كل ده جبتلى هديه
انا بحبها اوووووووووووى
ربنا يحفظك لي يا امى

Hadota ... حدوتة said...

انا ماليش دعوة ياست بيرو
انتى عارفة مين السبب
ربنا يخليهالك يااااااااااارب
وميحرمكيش منها ابدا
بس ازاى يابت تزعليها دا احنا كنا بنقول عليكى الكبيرة العاقلة الراسية
:p

rack-yourminds said...

افهم من كده ان حدوته سبب زعل امك منك ,ليه بقي يا حدوته تخلي ام انجل بيروا تزعل منها ,طاعة الوالدين مهمه جدا احيانا الواحد بيزعل منهم لكن في الاخر بيعرف قد ايه هما خايفين علينا وبيفتكر انه معصيتهم ده شئ بيغضب ربنا ده مش ذنب عادي ,معصية الوالدين والاساءه اليهم دي كبيره مش ذنب عادي .
بجد انا بشكرك كتير انتي وحدوته لزيارة مدونتنا

شمعة أمـــــل said...

انا متشكره على زيارتك وعلى مشاركتك فى التعليقات
وانا عارفه انى غلت بس بجدمش عارفه اعمل ايه
ربنايسامحنى واتمنى انى مضايقهاش تانى

شمعة أمـــــل said...

wahedعلى فكره متقلقش يا
انا هعرف اخد حقى من حدوته كويس
:)

momken said...

اقدم اعتذار
لوجهك الجميل مثل شمس اخر النهار
اقدم اعتذار
عن كل ما اقترفته وقولته فى لحظه انيهار
اقدم اعتذار
عن كل الاشياء التى قلتها
والافعال التى اقترفتها
فى غبن واصرار
اقدم اعتذر عن كل ما احدثته فى وجهك الجميل من دمار
لذا يا حبيبتى
وجب الاعتذار


تحياتى
وربنا يخليلك ولدتك

شمعة أمـــــل said...

بجد ميرسى اوى يا ممكن
كلام طالع من القلب ومهما قلنا مش هنوفيهم حقهم
وربنا يخليهالى ياربويخلى كل ام واب

semsem said...

هو فعلا ما فيش اغلى من الام
ربنا يخليلك ماما
ويحفظك ليها

شمعة أمـــــل said...

شكرا ليك يا سمسم
وفعلا مفيش اغلى من امى وربنا يحفظها ليا

Hassan Laithy said...

ربنا يخليلك مامتك .. خلى بالك منها كويس قوى .. وأوعى تزعليها تانى .. لأن مافيش أجمل من الأم فى الوجود .. تحياتى

شمعة أمـــــل said...

اكيد طبعا عمرى ما هزعلها وميرسى ليك اوى على زيارتك
وربنا يخلى كل الامهات اللى فى الدنيا ويبارك فى صحتهم

momken said...

momoken200@gmail.com

Ahmed said...

الام اعظم انسانة في الدنيا
عارفة ليه
علشان عمرها ما بتزعل من ولادها
مهما عملوا
يمكن تبين ليكي غير كده
لكن من جوده
ابيض من البياض
وبالمناسبة انا كنت عملت موضوع عنها ياريت تشوفيه
تحياتي

شمعة أمـــــل said...

اكيد طبعا يااحمد مفيش ام بتزعل من ولادها لان مفيش اعظم من قلب الام
ميرسى اوى على زيارتك نورتنى بجد

Semsema28 said...

جميل اوووووووووووى

كلمات مؤثرة جداااا

البوج كله رائع

ماشاء الله