www.tvquran.com

Tuesday, July 17, 2007

باركولى يا جماعه



السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

طبعا اولا احب اعتذر عن التاخير بس بجد كنت مشغوله بالامتحانات والحمد لله نجحت وبقيت

oracle certified profissional(OCP)

بجد كان وقت مرهق جدا بس الحمد لله ربنا وفقنى ويسرلى الحال وعدى الايام دى على خير

بجد يا جماعه انا فرحانه اوى, اجمل حاجه فى الدنيا انك تحس بطعم النجاح بعد تعب و وبهدله

وبعدين احساس انك بقيت حاجه مهمه ده احساس فظيع طبعا ربنا يعيذنا من الغرور بس بجد فرحتى لا توصف ويااااااااااارب عقبال كل اللى بيمتحنوا ومستنين النتيجه ربنا يوفق الجميع

كان نفسى يا جماعه اعزمكم على حاجه بس خليها بقى فى الفرحه الكبيره لما ان شاء الله تتفك عقدتى واتأهل(اقصد اتجوز) ادعولى انتوا بس

طبعا مش عايزه هدايا كتير بس يعنى ممكن اقبل هدايا متقلش عن 200 ج انا قنوعه

وان شاء الله هبتدى اعمل بوستات جديده بس معلش انا بعد الامتحان خدتلى يومين راحه عشان احس انى خلصت

تحياتى لكل من سأل عنى وبالاخص wahed

25 comments:

rack-yourminds said...

الف الف مبروك ايوه كده فرحينا ,فين التورته بقي اي حاجه عصير ماشي ,وكمان 200 جنيه حرام عليكي كده المرتب اللي باخده هيطير هههههه كلمينا بقي علي

oracle certified profissional(OCP)

اصلي انا فهمي محدود بقي هههههه ,يا ستي هقبال كده لما نزفك علي عريسك

مره اخري الف مبروك

Semsema28 said...

الف مبروك ياجميل

وعقبال العريس كمان ياستى اهو

ههههههههههههههههه

ربنا يكرمك ويقدملك كل الخير

شمعة أمـــــل said...

الله يبارك فيك يا واحد
وبعدين هو 200ج كتير عليا ولا ايه
وياسيدى الاوراكل ده بشكل مبسط هو عباره عن برنامج بستخدم فيه لغه برمجه اسمها pl/sql
بعمل بيها قواعد بيانات وبربط ما بين البيانات دى
على فكره اا مستعد اديك الكورس بس ساعتها ال 200ج مش هيكفوا
متشكره اوى على الدعوه الحلوة دى كل ما تفتكرنى ادعيلى بيها وعقبالك يارب لما تلاقى بنت الحلال اللى تستاهلك

شمعة أمـــــل said...

الله يبارك فيكى يا سمسم
وعقبال ما نفرح فيكى قصدى بيكى ان شاء الله

Hadota ... حدوتة said...

مبروك يابيرووووووو
الف مبروك
بس 200 ج كتير
بس انتى اللى حكمتى على نفسك
فين هديتى بقى
منا نجحت زيك وخدت نفس الشهادة
جبتيه لنفسك

الف مبروك علينال كلنا
مع تحيات
g7

احساس لسه حى said...

عزيزتى
مبروك على النجاح واما الجواز معاكى حق بقه عقده لو فى الفلوس مفيش العروسه ولو فى العروسة مفيش الفلوس ولو فى الاتنين مفيش الحب ولو فى الحب نلاقى مشاكل يعنى مفيش راحة ابدا
هى الدنيا كده صعب تريح الانسان
سلام

شمعة أمـــــل said...

معلش يا حدوته نسيت اكتبلك الف مبروك
اعذرينى بجد بس انا مشفتكيش النهارده
وبعدين يا ستى ما بين الخيرين حساب وانا وانتى هنتصرف بره المدونه
وهبقى اعزمك فى مؤمن
مبروك يا جميل عقبال الوظيفه

شمعة أمـــــل said...

الله يبارك فيك يا حسام
وبعدين ما انت مش واخد بالك انا هلم ال200ج من كل واحد عشان اساعد فى مصاريف الجهاز ولا انت ايه رايك؟

rack-yourminds said...

ايه حكاية الميه ميه اللي بتزعلك بقي ,حدوته قلتلي كده ههههههه انا مليش دعوه هههه,اصطفوا بقي انتو الاتنين هههههه

تحياتي

شمعة أمـــــل said...

ماشى يا واحد وانا هتصرف مع حدوته
بس خلى بالك كل واحد وله يوم

rack-yourminds said...

فعلا زي ما قالت حدوته باين عليكي زعلتي قوي من الحكايه دي ,
طيب خدي عندك بقي قل مهدخل عندك انتظري مني الكلام ده ههههههه,انا بجد بمزح معكي ومعرفش انه ده زعلك

خذي الدعوه دي عشان زعلك يقل شويه ربنا يبعتلك ابن الحلال هههه

شمعة أمـــــل said...

على فكره انا عمرى ما بزعل من حد وطبعا انت مش اى حد
وياسيدى هزر براحتك كفايه انك منورنى
وبعدين كفايه الدعوه الحلوة دى
ربنا يكرمك

طهقان said...

مبروك

ومتشكر جدا على الزيارة


وعقبال البكاري

وياريت تنزلي لنا شرح عن الشهادة دي بقا

momken said...

يعنى افهم من كده ان كل الناس جتلك وشربت حاجه ساقعه ماعدا انا
ماشى ماشى يابيرو

الف مبروك ياستى اولف مبروك الاوريكال
وعقبال الفرحه الكبيره بقى
وتبقى تعزمينا وتجبيلنا كل واحد بدله على حسابك
بالنسبه للمتين جنيه هنلمهوملك من بعض بسيطه
ههههههههههه
الى شغلنى ياستى انى مسافر لدوله عربيه تبع شغلى ولما ارجع هيكون فى نشاط كتير ان شاء الله

تحياتى

شمعة أمـــــل said...

طهقان
*****
منورنى وميرسى اوى على زيارتك
واشهاده ببساطه انى بقيت مبرمجه فى برنامج الاوراكل يعنى بعمل قواعد بيانات وبربطها ببعض وحاجات كده وجع دماغ بس انا قلت لو عايزين الدقع مقدما انتوا عارفين انا لسه مخلصه ومش معايا فلوس فلازم استغل الموقف يعنى

ممكن
****
منورنى
الله يبارك فيك وبعدين انا مقدرش اخلى حد يشرب حاجه ساقعه وانت مش موجود امال مين هيعزمنا عليها
وبعدين انت فهمت غلط انا قصدى كل واحد هيدفع 200ج مش كلكم هتدفعوها
كده مش هتبقى ججايبه همها

Bossy said...

السلام عليكم


مبرووووووووك مبروووك

وعقبال ما تحققي كل حلم بتتمنيه

وكمان حدوته مبروك ليها
بجد خبر فرحني

CHICO said...

اللهم لا تشمت أعـدائي بدائي
وإجعل القرآن العظيم شفائي ودوائي
فأنا العليل وأنت المداوي .,. وابقى حبك بقلبى فأنت ثقتي ورجائي
و إجعل حسن ظني بكـ شفائي
اللهم إحفظ علي عقلي وديني .’. وبك يارب ثبت لي يقيني
أرزقني رزقـــاً حلالاً يكفيني .,. وأبعـد عني شر من يـؤذيني
ولا تحوجني الي طبيب يداويني
اللهم أسترني على وجه الأرض .,. اللهم إرحمني في بطن الأرض
اللهم إغفر لي يوم العرض
بسم الله طريقي .,. والرحمن رفيقي .,.
والرحيم يحرسني من كل شر يلمسني
اللهم زدنى نجاحا فى دنيايا ودينى .,. و أسعدنى اللهم بفوزى بالجنه فانه فوز يكفينى
ومن شر النفاثات في العقد .,. ومن شر حـــاسد إذا حـسد
اللــهم آمين يارب العالميــن

طهقان said...

شعمة امل

مبروك تاني مرة
وانا عارف معنىالاوراكل
بس انا كنت باطلب منك انك نتزلي شرح الشاهدة كلها
يعني تعملي دورات في الاوراكل


واهو كلو بثوابه

شمعة أمـــــل said...

Bossy
******
الله يبارك فيكى يا جميله ويكرمك ان شاء الله

ابقى الحب
*******
اللهم امين وجزاك الله خيرا

طهقان
*****
الله يبارك فيك لتانى مرة وان شاء الله هحاول اعمل كده بس انا لسه ورايا مشروع لما اخلصه ان شاء الله هحاول اعمل كده
شكرا لزيارتك ليا

heba labeb said...

الف الف الف مليون مبروك يا بيرو
معلش جت متاخرة بس والله كنت مشغولة اوى الايام الى فاتت
بجد فرحت لك وربنا يوفقك يارب
وتلاقى ابن الحلال
وتعزمينا بقى ع الساقع والسخن والجاتوة كمان
والهدية هتفتحى الباب تلاقيها على طول:d
والف مبروك لحدوتة كمان
وانتو الاتنين كدة داخلين على طمع بقى هدايا ب200 جنية
خليكو 150 حلو
الف مبروك ليكو وربنا يوفقكم يارب

شمعة أمـــــل said...

الله يبارك فيكى يا هوبه وياستى ولا يهمك كانك قولتيها
بس انتى ادعيلى وانا اجيبلكوا كل اللى انتوا عايزينه بس هو يجى عريس الغفله ده ;) والف مبروك على الخطوبه وربنا يسعدك ويفرحك دايما

david santos said...

Very nice fhoto and very nice text, thank you

شمعة أمـــــل said...

Mr david santos
thanks for your visit and your nice words

Hossam said...

هااااااااااااااااااااااااى
ازيك الف الف الف الف مبروك وادى زغروطة مش بتطلع لاى حد لولولولولولولولولولولولولولولولولولى
على فكرة انا كنت طالع من الاوائل والدوله ادتنى هديه انى اخد دورة اوركل لكن للاسف مختهاش عشان حاجة احلى منحة من امريكا
لازم اقبلك
وشكرا جدا على تعليقك فى مدونتى ولى الشرف انه يكون اول كومينت منك انتى
اشوفك بعدين
باى باى

شمعة أمـــــل said...

الله يبارك فيك
وطبعا الخيره فيما اختاره الله وان شاء الله تتعوض وتاخد كورس اوراكل (انا طبعا مستعده بس انت تامر) وربنا يوفقك
بس انت مقولتليش انت بتدرس ايه
اتمنى تكون صديق دايم